نقش امام خمینی (قدس سره) در جنگ تحمیلی

                                                                

                                                                                                 

 

 

 

 

جنگ در زمانی آغاز گردید که هچکسی انتظار آن را نداشت خصوصاً در زمانی که عمدتا مسئولین و مردم همگی مشغول اختلافات داخلی ایجاد شده توسط سلطنت طلبها ، منافقین ، توده ای ها ، چریکهای فدایی خلق اعم از اکثریت و اقلیت ، لیبرلها و جبهه ملی و....بودند. از طرفی فرصت طلبان سیاسی و بیگانگان یکی از راههای شکست انقلاب را حمله همه جانبه میدانستند. و برای همین حتی تمام سعی خود را میکردند که قومهای مختلف را به جان هم بندازند. وتیر آخر را صدام قرار دادند . وبا توجه به پراکندگیها که به چشم میدیدندتمام یقینشان به شکست ایران در هفته اول بود . اما به چند مسئله توجه نداشتند .

۱ : وجود با برکت امام راحل به عنوان رهبر . که امام یک شخصیت عادی نبود . از ذریه پاک رسول خدا(ص)

بود. یک مرجع دینی مورد تائید علمای مذهبی بود. یک عابد وعارف به شریعت بود . یک فیلسوف و عالم به عقل ومنطق بود . یک عالم سیاسی بود . یک مفسر وغنی از علم قرآنی بود . وخیلی موارد دیگر که کمتر در یک شخص جمع میشود . وهمین باعث شده بودکه بیگانگان وگاه بعضی از داخلیها نتواند به معنی واقی اورا درک کنند. ولی این امتیازات اولین سودی که داشت این بودکه مردم ایران را در این دریای طوفانی به سلامت هدایت میکرد .

وهمین باعث گردیده بود که مردم ایران نیز به مرور زمان یکپارچه شوند و درپی رهنمودها وهدایتهای وی با حماسه آفرینیهای متعدد در جبهه های جنگ ودر مقابل تمامی کشورهای مستکبر مثل آمریکا، انگلیس ، فرانسه ، آلمان . که با تمام تجهیزات نظامی به صدام یاری میرساندند.مقاومتی مثال زدنی خلق کنند. ویقیناً اگر به جای امام  شخص دیگری بود نه انقلابی میشد ونه اینچنین وبا افتخار آفرینی به پیش میرفتیم. 

لازم بذکراستکه تمام این سنگ اندازیها به بهانه های مختلف همگی از عجز وناراحتی مستکبرین است . و آنها میدانند اگر ایرا ن قابلیت هدایت  همه مستضعفین و عاشقان عدالت را دارد . و اگر این چنین دریک جنک نرم محاصره میکنند بدلیل همین شناخت است.

۲ : مسئله دیگری که بیگانگان از آن غافل بودند ذات دلیری ایرانیان وناموس پرستی و شیعه حسینی بودن ، بود. موردی که وقتی با هم جمع میشود عالمی را جلودارش نیست . و وقتی دیدند چگونه وبا چه رشادتی در یک جنگ تمام عیار مقاومت دارد چاره ای جز تحمیل صلح ندیدند. چراکه اگر به همان صورت پیش میرفت . نه تنها عراق و صدام سقوط میکرد بلکه اسرائیل هم به خطر میافتاد.

به هر حال گذشت و عشق نیمه تمام تفسیر شد . و ما مانده ایم و حسرت دوری از امام و شهدای انقلاب وجنگ.

در پایان باید به آمریکا و حامیانش گفت نه شما و نه هیچ قدرتی توان مقابله با این کشور شیعی را نخواهد داشت چراکه وابسته به خدایی استکه فادر متعال است. و ، وابسته به خاندانی استکه تمامی کائنات به اذن الهی تابع به حکم آنان میباشند. و شاید به همین دلیل استکه دشمنان ما کم کم با این عقل ناقص خود فهمیده اند که باید مذهب را در ایران کمرنگ کنند و تمام حرکات اخیرشان از همین شناخت است که باید تمامی ایرانیان هوشیار  و تابع مرجعیت شیعه باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد