پاسخ به یک نظر سیاسی

 

 

 

 

 

در پاسخ به یک نظر که از طرف یک خواننده رسیده بود ، با توجه به اینکه متاسفانه دیدگاه بعضی از مردم ما میباشد ، لازم دیدم پاسخ را به عنوان یک پست ارسالی بنویسم . و آن اینکه این دوست بزرگوار نوشته بود بدلیل ظاهر کلام من ، بیانم حمایت از دولت  تلقی میگردد و به همین دلیل است که اینگونه مینویسم.

این یک عیب در بعضی از ما میباشد که وقتی میبینیم  کسی از مسئله ای طرفداری میکند  ، میگوییم حتماً از عوامل خودشان است !!!! اولا من یک نظر آزاد دارم و در کلیه مطالبم فقط افکار خودم را مینویسم و در طول زندگیم سعی کرده ام فقط بنده خدا باشم نه کس دیگری . از طرفی مگر وقتی یک نفر از دشمنان داخلی  وخارجی دفاع میکند  کسی میگوید آنها حقوق بگیر آنها هستند ؟ ........ تنها تصور به گمراهی آنهاست.

و اما از طرف دیگر و  اصل مطب این است که من از ایران اسلامی دفاع میکنم نه از شخص خاصی. و هر کسی که این عزت استقلال و شرف انسانی را برای ایران حفظ نگاه دارد ، طبیعیست برای هر ایرانی عزیز است ، حال این شخص داخل دولت باشد یا خارج دولت فرقی برای من  و امثال من ندارد . ولی چرا ما نمیخواهیم توجه کنیم که آزادی آنچه آنها میگویند نیست ؟ چرا نمیخواهیم قبول کنیم که جایگزینی افراد در دولت دردی را دوا نمیکند . چرا نمیخواهیم قبول کنیم نفوذ بیگانگان چاره ساز ما نیست؟ چرا فکر میکنیم آب به آسیاب دشمن ریختن ، ما را نجات میدهد ؟ چرا نمیخواهیم با مطالعه تاریخ آن کشورها و عملکرد این صده اخیر باور کنیم که آنها دلسوز ما نیستند ؟ و هر نوع دفاع از آنها بیش از این مورد تاراج و غارت قرار میگیریم. چرا در معضلات اقتصادی دنبال علت اصلی نمیرویم؟ وقتی در زمانی زندگی میکنیم که هر مسئله ای را معلول ، علتی میدانیم . چرا فکر میکنیم که این دولت این قدر قدرت دارد که علت العلل همه مسائل دنیا باشد ؟؟!! چرا نمیخواهیم قبول کنیم که ما نیز دست خوش سیاست دشمنانمان شده ایم و خود با این محاصره های اقتصا دی معلول یک علت دیگر هستیم که افسار آن متاسفانه در دست دشمنان ما میباشد.  و علت العلل این موضعیت فساد حاکم در نظام جهانی است . و هر که نخواهد به آنها باج بدهد باید تاوان آن را بدهد و خوشبختانه ما با عنایت و لطف خدا در شرایطی بهتر از بعضی ملل دیگر داریم  تاوان این استقلال خواهی را می دهیم .

بنابر این ای دوست عزیز در پایان از شما بزگوار که من را قابل نظر خود دیدی به عنوان یک دوست تقاضا میکنم که به مسائل با یک دیدگاه مستقل وخالص ایرانی نگاه کنی . و بدنبال عزتی باشیم که تاوان آن کم نیست . و شاید کمترینش این گرانیهاست که در وبلاگ خود نیز به آن اشاره میکنی؟.....................................موفق باشی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد